مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 12:012023-09-26بين الملل

جزییات دستگیری یک تروریست در آذربایجان غربی+فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، 2 روز پیش وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای از خنثی سازی 30 انفجار همزمان در تهران و بازداشت 28 تروریست خبر داد.

در این اطلاعیه آمده بود که این عناصر وابسته به داعش بوده و تعدادی از آن ها سابقه همراهی با تکفیری ها در سوریه یا حضور در افغانستان، پاکستان، اقلیم کردستانِ عراق را داشتند.

به رغم داعشی بودن عوامل دستگیر شده، سبک طراحی این عملیات و الگوی رفتاری این تروریست ها، به مراتب فنی تر و پیچیده تر از الگوی معمول جریان های تکفیری بوده و انطباق معناداری با شیوه ها و سازوکارهای شناخته شده رژیم اشغالگر قدس داشت.

    مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه امروز در این خصوص اظهارکرد: همانگونه که ریاست قوه قضاییه روزگذشته بیان کرد، دستورات اکیدی صادر شده که پرونده متهمان تروریست به سرعت و دقت رسیدگی شده و نتیجه تحقیقات به زودی منتج به نتیجه می شود.

وی افزود: آن وقت است که مردم در خواهند یافت چه برنامه های خطرناکی علیه حیثیت جانی آنان از سوی دشمنان طراحی شده بود که خوشبختانه با هوشیاری دستگاه های مختلف به نتیجه نرسید.

سخنگوی قوه قضاییه بیان کرد: در این پرونده فردی که در حوزه شیمی تحصیل کرده و با گروهک تروریستی داعش در سوریه و مقطعی در عراق همکاری داشته، اقدام به ساخت بمب و آزمایش آن در برخی از شهرستان های است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دستگیری یک تروریست در آذربایجان غربی+فیلم

جزییات دستگیری یک تروریست در آذربایجان غربی+فیلم