مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 11:452023-10-22بين الملل

نواز شریف: بیل کلینتون 5 میلیارد دلار پیشنهاد داده بود تا آزمایش هسته ای نکنیم


نواز شریف ساعاتی بعد از بازگشتش به پاکستان از تبعید خودخواسته شرح داد که چطور در سال 1998 بیل کلینتون، رییس جمهور وقت آمریکا به او پنج میلیارد دلار در ازای عدم انجام آزمایش هسته ای توسط اسلام آباد پیشنهاد کرد اما این آزمایش هسته ای با هدف دادن «پاسخ درخور» .

- نواز شریف ساعاتی بعد از بازگشتش به پاکستان از تبعید خودخواسته شرح داد که چطور در سال 1998 بیل کلینتون، رییس جمهور وقت آمریکا به او پنج میلیارد دلار در ازای عدم انجام آزمایش هسته ای توسط اسلام آباد پیشنهاد کرد اما این آزمایش هسته ای با هدف دادن پاسخ درخور به انفجار هسته ای هند انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نواز شریف، نخست وزیر اسبق 73 ساله پاکستان، اخیرا با پروازی ویژه از دبی به کشورش برگشته و به چهار سال زندگی در تبعید خودخواسته در لندن پایان داد تا حزبش را برای کارزار مربوط به انتخابات سراسری بعدی که قرار است ژانویه برگزار شود، رهبری کرده و مجددا شانسش را برای رسیدن به چهارمین دور نخست وزیری امتحان کند.

به نوشته پایگاه هندوستان تایمز، نواز شریف به مجرد بازگشت به کشورش به شهر لاهور، از پایگاه های حامیان حزب وی مشهور به حزب مسلم لیگ نواز رفت تا خطاب به جمعیتی از حامیان این حزب سخنرانی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواز شریف: بیل کلینتون 5 میلیارد دلار پیشنهاد داده بود تا آزمایش هسته ای نکنیم

نواز شریف: بیل کلینتون 5 میلیارد دلار پیشنهاد داده بود تا آزمایش هسته ای نکنیم