مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 10:102023-10-19اجتماعي

جهاددانشگاهی می تواند گروه های مختلف فعال در زمینه هوش مصنوعی را کنار هم جمع کند


جهاددانشگاهی می تواند گروه های مختلف فعال در زمینه هوش مصنوعی را کنار هم جمع کرده و با ارتباط دادن آنها به همدیگر نتایج بسیار خوب و کاربردی برای رفع مشکلات کشور کسب کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امنیت فاوا فراجا گفت:جهاددانشگاهی می تواند گروه های مختلف فعال در زمینه هوش مصنوعی را کنار هم جمع کرده و با ارتباط دادن آنها به همدیگر نتایج بسیار خوب و کاربردی برای رفع مشکلات کشور کسب کند.

دکتر صادقی راشد در بازدید از غرفه جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی در نمایشگاه ایپاس، به گفت وگو با مهندس فاتحی فر رییس سازمان جهاددانشگاهی استان نشست.

وی با بررسی محصولات ارایه شده توسط کارگروه هوش مصنوعی این سازمان در نمایشگاه ایپاس، توصیه هایی را در خصوص ارتقای فعالیت های این کارگروه ارائه کرد.

وی افزود: برای این محصولات، بازاریابی و برندینگ لازم است، باید محصولات را با در نظر گرفتن نیاز مشتری و بازار تولید کنید.

وی با اشاره به اقدامات خوب و جالب توجه جهاددانشگاهی استان در زمینه هوش مصنوعی، تاکید کرد: نباید فقط به شرکت در نمایشگاه اکتفا کنید بلکه باید تیم های تخصصی خود را توسعه دهید چرا که ظرفیت و توانمندی کارهای بزرگتر را دارید.

فاتحی فر، رییس سازمان جهاددانشگاهی استان نیز با معرفی بخش های مختلف این سازمان اظهار کرد: این سازمان به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی می تواند گروه های مختلف فعال در زمینه هوش مصنوعی را کنار هم جمع کند

جهاددانشگاهی می تواند گروه های مختلف فعال در زمینه هوش مصنوعی را کنار هم جمع کند