مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 22:402023-09-29سياسي

حمایت صندوق کارآفرینی امید از هزار واحد راکد و نیمه فعال


مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: این صندوق از یک هزار واحد راکد و نیمه فعال در سراسر کشور در قالب نهضت احیا حمایت خواهد کرد.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: این صندوق از یک هزار واحد راکد و نیمه فعال در سراسر کشور در قالب نهضت احیا حمایت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نعمت الە رضایی امروز (7مهر) در دومین روز از سفر خود بە استان کردستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی دو روز گذشته از طرح های مختلفی در استان کردستان بازدید کردیم و متناسب با برنامەهایی که صندوق و دولت در سال جاری دارد برنامه ریزی های مختلفی انجام شد.

وی افزود: صندوق مدل هایی را پیگیری می کند که این مدل ها به راه اندازی و تسهیل طرح های راکد و نیمه فعال تحت عنوان نهضت احیا کمک می کند کە برخی از این طرح ها در دست اقدام است.

امیدواریم بتوانیم با همکاری استانداری ها و فرمانداری های سطح کشور در قالب طرح نهضت احیا بیش از یک هزار طرح را در سراسر کشور مورد حمایت قرار دهیم.

رضایی در ادامە با اشارە بە اجرای طرح نهضت احیا در استان کردستان گفت: امیدواریم در هر شهرستان استان کردستان حداقل دو طرح مورد حمایت قرار گیرد.

وی افزود: طی بازدیدهایی کە در شهرستان مریوان و سروآباد داشتیم برخی از این طرح ها مورد بازدید قرار گرفت کە در دستور کار صندوق و مورد حمایت قرار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت صندوق کارآفرینی امید از هزار واحد راکد و نیمه فعال

حمایت صندوق کارآفرینی امید از هزار واحد راکد و نیمه فعال