مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 21:052023-10-09سياسي

آمادگی دادگستری گیلان برای رفع موانع حقوقی سرمایه گذاران


دادگستری استان این ظرفیت را دارد که در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و در راستای رفع موانع حقوقی و تسهیل امور حقوقی سرمایه گذاران از آنان حمایت کند.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری گیلان گفت: دادگستری استان این ظرفیت را دارد که در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و در راستای رفع موانع حقوقی و تسهیل امور حقوقی سرمایه گذاران از آنان حمایت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز، 17 مهر در نشست ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی با موضوع بررسی دلایل عدم استفاده کامل از ظرفیت های صنعتی استان و شهر صنعتی رشت، با اشاره به اینکه دو مقوله اقتصاد و معیشت از مشکلات امروز جامعه ما است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی ها و دستورات خودشان به دولتمردان مکررا بر رشد اقتصادی، اشتغال، سرمایه گذاری و تولید تاکید و توصیه می کنند.

وی با بیان اینکه برخی معضلات سرمایه گذاران، موانع حقوقی است، افزود: دادگستری استان این ظرفیت را دارد که در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و در راستای رفع موانع حقوقی و تسهیل امور حقوقی سرمایه گذاران از آنان حمایت کند.

رییس شورای قضایی گیلان گفت: در سال های گذشته زمین هایی به کسانی که ادعای سرمایه گذاری داشتند واگذار شد که بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دادگستری گیلان برای رفع موانع حقوقی سرمایه گذاران

آمادگی دادگستری گیلان برای رفع موانع حقوقی سرمایه گذاران