مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-02سياسي

انتقاد امام جمعه موقت تهران از نقد غیرمنصفانه در مورد عملکرد مسئولان


امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه رییس جمهور در سفر به نیویورک پیام انقلاب را دقیق و درست به جهان منتقل کرد، گفت: رییس جمهور شبانه روز در حال خدمت به مردم است و نقد غیرمنصفانه از مسوولان درست نیست و اگر نقدی هم هست باید با انصاف مطرح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیداحمد خاتمی ظهر امروز در افتتاحیه سال تحصیلی جدید مدرسه فقهی امیرالمومنین(ع) قم، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر انقلابی ماندن حوزه اظهار کرد: بدنه حوزه انقلابی است و باید انقلابی بماند تا بتواند اهداف مورد نظر اسلام را محقق کند.

وی از تعبد، عمل کردن به مستحبات و خواندن نماز شب به عنوان ویژگی های طلبه انقلابی نام برد و اضافه کرد: طلبه ای که از مقدسات فاصله گرفته و خود را بی نیاز از توسل و زیارت می داند حتی اگر شعارهای انقلابی هم سر دهد اما انقلابی نیست.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه طلبه انقلابی اگر اشتباه کند توبه و برای جبران آن تلاش می کند، گفت: طلبه انقلابی برای تحصیل تلاش می کند و شاگردی پروری به عنوان یک هدف دنبال می کند.

وی تبعیت از فرمان ولایت فقیه و تکاپو برای تحقق آرمان های امام خمینی(ره) را دیگر ویژگی طلاب انقلابی برشمرد و افزود: ما به دنبال حوزه انقلابی هستیم و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم، انقلاب هم امانت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه موقت تهران از نقد غیرمنصفانه در مورد عملکرد مسئولان

انتقاد امام جمعه موقت تهران از نقد غیرمنصفانه در مورد عملکرد مسئولان