مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-09فرهنگي

ماجرای «زنبور کارگر»ی که با تایم 84 دقیقه ای سرانجام اکران شد


افشین صادقی کارگردان فیلم «زنبور کارگر» در نشست نمایش و نقد این فیلم که در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد، گفت: چهار سال پیش شوق قصه های متعدد را داشتم، - ماجرای زنبور کارگر ی که با تایم 84 دقیقه ای سرانجام اکران شد افشین صادقی کارگردان فیلم زنبور کارگر در نشست نمایش و نقد این فیلم که در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد، گفت: چهار سال پیش شوق قصه های متعدد را داشتم، ولی اگر بار دیگر بخواهم این فیلم را بسازم از تنوع قصه ها کم می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی زنبور کارگر ساخته افشین صادقی یکشنبه 16 مهرماه در پانصد و نود و دومین نشست باشگاه فیلم تهران در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در آمد و پس از آن با حضور افشین صادقی (کارگردان) و کورش جاهد (کارشناس مجری) نقد و بررسی شد.

ابتدا کورش جاهد منتقد و کارشناس سینما درباره فیلم سینمایی زنبور کارگر گفت: این فیلم به مسائل اجتماعی مانند روابط جوانان، موضوعات سیاسی، حوادثی مانند قتل و.

می پردازد.

اینکه قتل در پمپ بنزین اتفاق می افتد، اشاره ای که به ارتفاع و اوج گرفتن می شود و.

نشانه هایی است که باید به آن توجه شود.

مسائل اجتماعی و انسانی ای که در جامعه مشاهده می کنیم و برخوردها و دعواهایی که دیده می شود در نهایت به زندان ختم می شود و می توان گفت تصوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای «زنبور کارگر»ی که با تایم 84 دقیقه ای سرانجام اکران شد

ماجرای «زنبور کارگر»ی که با تایم 84 دقیقه ای سرانجام اکران شد