مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-11اجتماعي

20 روستای رزن تحت پوشش کتابخانه سیار کودک و نوجوان است


مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رزن گفت: 20 روستای شهرستان رزن تحت پوشش کتابخانه سیار کودک و نوجوانان کانون پرورش فکری شهرستان است.

- ایسنا/همدان مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رزن گفت: 20 روستای شهرستان رزن تحت پوشش کتابخانه سیار کودک و نوجوانان کانون پرورش فکری شهرستان است.

معصومه مدیری در گفت وگو با ایسنا، افزود: این کتابخانه برای کودکان 6 تا 16 سال روستاهای محروم و فاقد دسترسی به عنوان شعبه سیار دارای 4300 جلد کتاب با 380 نفر عضو کودک و نوجوان است.

وی با اشاره به اینکه کتابخانه ثابت کانون پرورش فکری شهرستان نیز با 8000 جلد کتاب در حال ارائه خدمات به اعضا تحت پوشش خود است، افزود: کانون پرورش فکری شهرستان دارای 574 نفر عضو کودک و نوجوان بوده که 335 نفر به عنوان عضو فعال کانون هستند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رزن میزان فضای کانون پرورش فکری شهرستان را 440 مترمربع دانست و تصریح کرد: خوشبختانه این میزان فضای موجود در حال حاضر پاسخگوی اعضای کانون بوده و در این رابطه مشکلی نداریم.

وی در ادامه از پیش بینی 12 برنامه شاخص به مناسبت هفته ملی کودک و نوجوان در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: برگزاری افتتاحیه هفته کودک در یکی از مدارس شهرستان، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، نمایشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 روستای رزن تحت پوشش کتابخانه سیار کودک و نوجوان است

20 روستای رزن تحت پوشش کتابخانه سیار کودک و نوجوان است