مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 14:502023-10-11اقتصادي

تغییرات اقلیمی نظم بارشی کشور را به هم زده است


انسان ها به دلیل مصرف بیش از حد منابع طبیعی از جمله نفت، گاز و سوخت های فسیلی و با از بین بردن منابع طبیعی همچون جنگل ها و گسترش کارخانه ها و شهرها باعث تغییرات اقلیمی شده اند.

- ایسنا/البرز مدیرکل هواشناسی البرز گفت: انسان ها به دلیل مصرف بیش از حد منابع طبیعی از جمله نفت، گاز و سوخت های فسیلی و با از بین بردن منابع طبیعی همچون جنگل ها و گسترش کارخانه ها و شهرها باعث تغییرات اقلیمی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرش بهاروند احمدی روز چهارشنبه 19 مهرماه در نشست شورای حفاظت از منابع آبی البرز که در استانداری برگزار شد؛ با اشاره به اینکه تغییرات اقلیمی نظم بارشی در البرز و سایر استان های کشور را به هم زده است، اظهار کرد: زمانی که در مورد تغییر اقلیم صحبت می شود، منظور پارامترهای هواشناسی بوده که در دوره های طولانی مدت اندازه گیری شده است و این تغییرات به دو شکل طبیعی یا مصنوعی که توسط انسان صورت می گیرد خود را نشان می دهند.

وی ادامه داد: عوامل مختلف همچون لکه های خورشیدی، رخ دادن تغییراتی در پوسته زمین، تغییرات در پوشش گیاهی و یا جابجایی قاره ها یا تغییراتی که در دمای آب اقیانوس ها رخ می دهد به صورت طبیعی موجب تغییر اقلیم می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات اقلیمی نظم بارشی کشور را به هم زده است

تغییرات اقلیمی نظم بارشی کشور را به هم زده است