مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 11:402023-09-30پزشكي

خودکفایی 97 درصدی ایران در تولید دارو/ عین اللهی به مصر می رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی روز شنبه در آیین افتتاحیه بیست و هفتمین نشست سه روزه کشور های عضو گروه پنج شامل کشور های ایران، - وزیر بهداشت با اشاره به تولید 97 درصد دارو ها و 40 درصد تجهیزات پزشکی مورد نیاز ایران در داخل کشور، گفت: هیچ محدودیتی برای تولید دارو در منطقه وجود ندارد و آماده همکاری با کشور های همسایه در این زمینه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی روز شنبه در آیین افتتاحیه بیست و هفتمین نشست سه روزه کشور های عضو گروه پنج شامل کشور های ایران، افغانستان، پاکستان، تاجیکستان و عراق (G 5) که با عنوان دیپلماسی سلامت در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، افزود: دیپلماسی سلامت نقطه مشترک تمام کشور ها است و در منطقه میان همسایگان باعث افزایش همکاری ها می شود.

وی اظهار داشت: در این نشست درباره دارو و تجهیزات پزشکی بحث و تبادل نظر می شود و امید است به سمتی پیش رویم که در یک همکاری مشترک، بازار فعال و جدید در بحث دارو ایجاد و نیاز های یکدیگر را تامین کنیم.

وزیر بهداشت ادامه داد: همکاری های مختلف در گروه پنج از جمله درمانی، آموزشی، پرستاری و دندانپزشکی وجود دارد و در این جلسه به دلیل اهمیت موضوع درباره مشکلات دارویی و تجهیزات پزشکی بحث و تبادل نظر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی 97 درصدی ایران در تولید دارو/ عین اللهی به مصر می رود

خودکفایی 97 درصدی ایران در تولید دارو/ عین اللهی به مصر می رود