مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 13:102023-10-02اقتصادي

احتکار به مسکن مهر رسید/ واحدها را 50 میلیون خریدند، 3 میلیارد تومان می فروختند


برخی از مشاوران املاک در پردیس بیش از 200 واحد مسکونی را در اختیار داشتند، افزود: افرادی در مشاوران املاک در مقطع زمانی این واحدهای مسکن مهر را با قیمت 50 میلیون تومان خریداری و احتکار کرده بودند و این واحدها را به قیمت 3 میلیارد هم به فروش می رساندند که .

- برخی از مشاوران املاک در پردیس بیش از 200 واحد مسکونی را در اختیار داشتند، افزود: افرادی در مشاوران املاک در مقطع زمانی این واحدهای مسکن مهر را با قیمت 50 میلیون تومان خریداری و احتکار کرده بودند و این واحدها را به قیمت 3 میلیارد هم به فروش می رساندند که این افراد را شناسایی و جلوی این روند را گرفتیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس اظهار داشت: عده ای با عنوان ثبت نام برای نهضت ملی مسکن در بازار فیش فروشی می کردند اما اعلام کردیم که هیچ واحدی از نهضت ملی مسکن در پردیس ساخته نخواهد شد و مردم فریب این فیش های جعلی را نخورند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، خلیل محبت خواه با بیان اینکه تعدیل و کاهش قیمت مسکن در شهر پردیس ادامه دارد، اظهار داشت: یکی از عوامل موثر در کنترل بازار مسکن پردیس ساماندهی مشاوران املاک و برخورد با مشاوران املاک متخلف بود.

یکی از روش هایی قیمت سازی مشاوران املاک اینگونه است که با معاملات صوری و بدون اینکه پول و چکی رد و بدل شود، یک واحد را چند بار بین افراد معامله می کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتکار به مسکن مهر رسید/ واحدها را 50 میلیون خریدند، 3 میلیارد تومان می فروختند

احتکار به مسکن مهر رسید/ واحدها را 50 میلیون خریدند، 3 میلیارد تومان می فروختند