مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-08ورزشي

سرنوشت مبهم بازی لغو شده سپاهان- الاتحاد


نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی خطاب به فدراسیون فوتبال با بیان اینکه متاسفانه در این زمینه پیگیری مناسبی از سوی فدراسیون محترم فوتبال و عوامل ذی ربط صورت نگرفته، - ایسنا/اصفهان نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی خطاب به فدراسیون فوتبال با بیان اینکه متاسفانه در این زمینه پیگیری مناسبی از سوی فدراسیون محترم فوتبال و عوامل ذی ربط صورت نگرفته، می گوید: این درخواست نابجا که به نظر یک اقدام کاملاً سیاسی از سوی باشگاه عربستانی بوده، ضرورت دارد که فدراسیون و شخص رییس از همه ظرفیت های خود در کنفدراسیون فوتبال آسیا برای احقاق حقوق باشگاه ایران استفاده کند.

کمتر از یک هفته از ماجرای پرحاشیه لغو دیدار سپاهان و الاتحاد و ترک زمین نماینده عربستان می گذرد که همچنان نگاه ها به رأی AFC است.

در این زمان، واکنش های زیادی از سوی مسئولان باشگاه میزبان و برخی نمایندگان استان اصفهان در خصوص عدم پیگیری های فدراسیون فوتبال یا اظهارات دبیر کل این فدراسیون بیان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدا و در واکنش به سخنان مطرح شده دبیر کل فدراسیون، مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با بیان اینکه فدراسیون از همان لحظات ابتدایی در جریان ماجرا بود، تصریح کرد: اظهارنظرهای دبیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت مبهم بازی لغو شده سپاهان- الاتحاد

سرنوشت مبهم بازی لغو شده سپاهان- الاتحاد