مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 11:052023-10-01حوادث

«دکتر عقاب» دستگیر شد


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: با هوشیاری و رصد اطلاعاتی بخش فضای مجازی یگان حفاظت محیط زیست استان تهران، قاچاقچی گونه های حیات وحش ملقب به «دکتر عقاب» که از طرق مختلف به ویژه آگهی در فضای مجازی اقدام به فروش گونه های ارزشمند و نادر حیات .

- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: با هوشیاری و رصد اطلاعاتی بخش فضای مجازی یگان حفاظت محیط زیست استان تهران، قاچاقچی گونه های حیات وحش ملقب به دکتر عقاب که از طرق مختلف به ویژه آگهی در فضای مجازی اقدام به فروش گونه های ارزشمند و نادر حیات وحش ایران به خصوص پرندگان شکاری می کرد، دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا فرهاد زندی در تشریح این خبر با اشاره به اینکه این فرد متخلف و سابقه دار با اقدام به درج آگهی و نمایش های خاص، گونه های ممنوعه و درحال انقراض و یا حمایت شده را خرید و فروش می کرد، افزود: پس از اخذ دستور قضایی، ماموران اجرایی محیط زیست ضمن ورود به سکونتگاه این فرد، اقدام به بازرسی محل و دستگیری متخلف کردند.

وی با تاکید بر اینکه محل نگهداری گونه های حیات وحش توسط این فرد از مدتی قبل با هماهنگی های لازم تحت نظر و رصد یگان حفاظت محیط زیست استان تهران بود، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از سکونتگاه این متخلف هفت گونه همچون بالابان، عقاب طلایی، عقاب پرپا، لیل، راکون،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دکتر عقاب» دستگیر شد

«دکتر عقاب» دستگیر شد