مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 08:102023-09-29سياسي

رییس جمهور وارد اصفهان شد


سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور دقایقی قبل برای بازدید و افتتاح چند پروژه و حضور در آیین افتتاحیه پنجمین دوره جایزه بین المللی مصطفی(ص) وارد فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور دقایقی قبل برای بازدید و افتتاح چند پروژه و حضور در آیین افتتاحیه پنجمین دوره جایزه بین المللی مصطفی(ص) وارد فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان شد.

رییس جمهور که در این سفر یک روزه شماری از اعضای هیأت دولت او را همراهی می کنند در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان مورد استقبال  استاندار و جمعی از مسوولان استانی قرار گرفت.

بازدید از خط انتقال آب دریای عمان به استان اصفهان و آغاز عملیات اجرایی فاز دوم این طرح، نخستین برنامه دکتر رییسی در سفر به استان اصفهان اعلام شده است.

در این سفر با حضور دکتر رییسی، فاز اول نیروگاه فولاد مبارکه به ظرفیت 307 مگاوات افتتاح خواهد شد، ظرفیت کلی این نیروگاه 914 مگاوات است.

این نیروگاه ایرانی پیشرفته با راندمان بالا و رعایت مسائل زیست محیطی با کاهش آلایندگی به میزان 15 درصد ، به دست صنعت گران و مهندسان ایرانی با مشارکت 76 شرکت در تامین، ساخت و نصب تجهیزات ساخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور وارد اصفهان شد

رییس جمهور وارد اصفهان شد