مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-16پزشكي

ارتباط مستقیم استرس با سرطان های غدد


معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بیست و پنجمین سالگرد برنامه مطالعه قند و لیپید تهران، از ارتباط مستقیم میان استرس با سرطان های غدد مانند پانکراس خبر داد.

- در بیست و پنجمین سالگرد برنامه مطالعه قند و لیپید تهران مطرح شد ارتباط مستقیم استرس با سرطان های غدد معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بیست و پنجمین سالگرد برنامه مطالعه قند و لیپید تهران، از ارتباط مستقیم میان استرس با سرطان های غدد مانند پانکراس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر یونس پناهی در نشست خبری بیست و پنجمین سالگرد برنامه مطالعه قند و لیپید تهران با محوریت بررسی آخرین وضعیت سلامت شهروندان تهرانی در حوزه بیماری های دیابت، غدد و بیماری های غیر واگیر، اظهار کرد: بیماری های قلبی و عروق در ارزیابی بار بیماری ها باید به طور جدی بررسی شوند.

ضمن اینکه چاقی و عدم تحرک مساله ای جدی محسوب می شود.

معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت با اشاره به مطالعات کوهورت، بیان کرد: در 85 مطالعه کوهورت ارزیابی شده حدود 12 مطالعه جزء تحقیقات برتر بوده اند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه غدد در منطقه در جایگاه اول هستیم، ادامه داد: رتبه علمی ایران در دنیا پانزدهم و یک چهارم تولید علم خاورمیانه در حوزه غدد و متابولیسم توسط ایران انجام شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط مستقیم استرس با سرطان های غدد

ارتباط مستقیم استرس با سرطان های غدد