مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-05اقتصادي

تحویل موقت بیمارستان اسلامشهر تا پایان سال جاری انجام خواهد شد


از سال 1388 تا سال 1400 ساخت بیمارستان اسلامشهر ، تنها 22 درصد پیشرفت داشت که در دو سال فعالیت دولت سیزدهم شاهد پیشرفت این پروژه تا 80 درصد هستیم.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: از سال 1388 تا سال 1400 ساخت بیمارستان اسلامشهر ، تنها 22 درصد پیشرفت داشت که در دو سال فعالیت دولت سیزدهم شاهد پیشرفت این پروژه تا 80 درصد هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت پیش از ظهر پنجشنبه 13 مهر ماه با همراهی حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر از آخرین وضعیت احداث بیمارستان 400 تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

حبیبی در سخنانی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه روند احداث این بیمارستان بخوبی در حال انجام است، گفت: طبق اعلام پیمانکار پروژه تا پایان سال جاری ساخت بیمارستان به اتمام خواهد رسید و شاهد تحویل موقت آن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه طبق پیش بینی های صورت گرفته اردیبهشت ماه سال آینده شاهد افتتاح و آغاز بهره برداری از بیمارستان 400 تختخوابی خواهیم بود، افزود: پیشنهاد اولیه، افتتاح اورژانس و درمانگاه بیمارستان در فاز نخست بود که به دلایل فنی مقرر شد کل این مجموعه عظیم درمانی تا پایان سال تکمیل و تحویل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل موقت بیمارستان اسلامشهر تا پایان سال جاری انجام خواهد شد

تحویل موقت بیمارستان اسلامشهر تا پایان سال جاری انجام خواهد شد