مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 00:052023-10-13اقتصادي

ادغام تلفن های امدادی به کجا رسید؟


نزدیک به یک دهه از از مصوبه دولت مبنی بر ادغام چهارشماره تلفن امدادی می گذرد، دولت سیزدهم اما تصمیم گرفته تا این موضوع را عملیاتی کند اما چرا تاکنون این اتفاق رخ نداده است؟ - گروه جامعه خبرگزاری فارس: ادغام تلفن های امدادی و اختصاص یک پیش شماره واحد، موضوعی است که چندسالی بر سر زبان ها افتاده و حالا در دولت سیزدهم این وعده فراموش شده رنگ عمل به خود گرفته است.

نخستین بار زمانی موضوع ادغام تلفن های امدادی به میان آمد که برخی ها از پراکندگی 4 تلفن امدادی و سردرگمی مردم در حادثه ها انتقاد کردند و پس از آن بود که این فراموش شده دولت های پیشین، در دولت سیزدهم پیگیری شد.

موضوع راه اندازی مرکز اعزام مشترک و شماره تلفن واحد امدادی(SOS) و ادغام تلفن های امدادی چهار سازمان آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر و اورژانس اجتماعی بهزیستی با پیش شماره واحد از سوی محمد حسن نامی معاون وزیر و رییس ستاد بحران کشور مطرح شد.

وی در بیست و پنجم تیرماه سال گذشته در جلسه ای با مدیران شهری با تأکید بر اهمیت ساماندهی تلفن های ضروری خدمات رسان تأکید کرد و گفت: ادغام شماره های امدادی آتش نشان، هلال احمر، اورژانس، اورژانس اجتماعی و تبدیل به یک شماره رند در دستور کار قرار دارد تا مردم بتوانند به آسانی از این شماره تلفن ها در هنگام نیاز استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادغام تلفن های امدادی به کجا رسید؟

ادغام تلفن های امدادی به کجا رسید؟