مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 15:252023-09-25سياسي

اهدای 313 سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد مازندران


همزمان با سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) مراسم 313 سری جهیزیه به ارزش 110 میلیارد ریال و توزیع 800 بسته لوازم التحریر به ارزش 8 میلیارد ریال که در مصلای مرکز استان به همت کمیته امداد امام خمینی مازندرن برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری،همزمان با سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)  مراسم 313 سری جهیزیه به ارزش 110 میلیارد ریال و توزیع 800 بسته لوازم التحریر به ارزش 8 میلیارد ریال که در مصلای مرکز استان برگزار شد.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در  این آیین اظهار کرد: این آیین برای سومین بار در سال جاری به شمارش 313 یار خالص امام زمان (عج) برگزار می شود.

وی خواستار تدوین طرحی برای استفاده از ظرفیت گردشگردان در استان برای کمک به نیازمندان و محرومان شد و گفت: این اقدامات امام زمان (عج) را خوشحال و دشمنان را ناراحت می کند .

*پرداخت تسهیلات اشتغال به دامادها میثم معافی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران نیز در این مراسم، با بیان اینکه امروز 313 جهیزیه تقدیم نوعروسان خواهیم کرد، اعلام کرد: این اهدا با این شعار که منتظر کارت دعوت و عروسی هستیم، انجام شد.

وی از اهدای جهیزیه در سه مرحله در سال جاری خبر داد و گفت: 277 سری جهیزیه در تیر ماه، 251 سری جهیزیه در فروردین ماه و امروز هم 313 سری با احتساب لوازم خانگی در مجموع 87 میلیارد تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 313 سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد مازندران

اهدای 313 سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد مازندران