مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 19:502023-10-10سياسي

وزیر اطلاعات: صهیونیست ها سیاست مظلوم نمایی را پیش گرفته اند


وزیر اطلاعات در پیامی در خصوص عملیات طوفان الاقصی مجاهدین فلسطینی یادآور شد که دشمن زبون صهیونیستی به خاطر جبران این شکست، سیاست مظلوم نمایی را پیش گرفته و رسانه های استکباری نیز به کمک او شتافته اند.

- وزیر اطلاعات در پیامی در خصوص عملیات طوفان الاقصی مجاهدین فلسطینی یادآور شد که دشمن زبون صهیونیستی به خاطر جبران این شکست، سیاست مظلوم نمایی را پیش گرفته و رسانه های استکباری نیز به کمک او شتافته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام به شرح زیر است: وَقَذَفَ فِی قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ یُخْرِبُونَ بُیُوتَهُمْ بِأَیْدِیهِمْ وأَیْدِی الْمُؤْمِنِینَ فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الأبْصَارِ (سوره حشر-آیه2) عملیات متهورانه و غافلگیر کننده طوفان الاقصی توسط جبهه همیشه سرافراز مقاومت به وقوع پیوست و فتح الفتوح بی مانندی را رقم زد؛ تا جهانیان در بهت فرو روند و صهیونیست های غاصب از خوف جان بی ارزش خود قالب تهی کنند و رذیلانه دست کمک به سمت دولت های دیگر دراز نمایند.

بلاشک قریب به 80 سال اشغال سرزمین های مادری ملت مظلوم فلسطین تحت حمایت های بی دریغ مدعیان دروغین حقوق بشر، خلق حماسه ای این چنین را می طلبید تا انتقام تجاوزات لاینقطع صهیونیست ها گرفته شود و به تعبیر رهبر فرزانه ی انقلاب اسلامی، زلزله ویران گر 15 مهر، یک شکست اطلاعاتی و نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اطلاعات: صهیونیست ها سیاست مظلوم نمایی را پیش گرفته اند

وزیر اطلاعات: صهیونیست ها سیاست مظلوم نمایی را پیش گرفته اند