مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 08:502023-10-18بين الملل

بیانیه ها و تجمع های مردمی در خراسان جنوبی در پی جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی


همه سازمان ها و نهادها و تشکل های دانشجویی و مردمی در پی جانیات رژیم کودک کش اسراییل در خراسان جنوبی ضمن انتشار اطلاعیه هایی خواستار حضور در راهپیمایی ها بعد از اقامه نماز ظهر و عصر برای محکومیت این جنایات شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در پی جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان غزه و نسل کشی مردم مظلوم و کشتار صدها مرد، زن و کودک بی گناه، دولت جمهوری اسلامی ایران با محکومیت این وحشی گری جنون آمیز، روز چهارشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

همه اقشار، نهادها، و سازمان های مختلف در خراسان جنوبی نیز با انتشار اعلامیه هایی این جنایات وحشی رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرده و در همه نقاط استان بعد از نماز ظهر راهپیمایی علیه این جنایات رژیم کودک کش برگزار می شود.

اطلاعیه ها شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با انتشار اطلاعیه جنایات وحشی رژیم صهیونیستی را با انتشار اطلاعیه محکوم کرد.

در این اطلاعیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم و سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ جنایت وحشیانه رژیم صهیونسیتی بار دیگر نشان داد برای هر انسان آزاده ای مقابله با این رژیم جانی با هرچه در توان دارد نشان شرافت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه ها و تجمع های مردمی در خراسان جنوبی در پی جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی

بیانیه ها و تجمع های مردمی در خراسان جنوبی در پی جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی