مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 11:552023-10-17اقتصادي

ورود بنیاد برکت به 20 هزار روستا برای ایجاد کسب و کار تا پایان امسال


معاون توسعه اشتغال اجتماع محور بنیاد برکت از ورود بنیاد برکت به 15 هزار روستا و انجام اقدامات اشتغالزایی و خدمات رسانی خبرداد و عنوان کرد: ما تا پایان سال به 20 هزار روستا ورود می کنیم و به روستاییانی که می خواهند کسب و کاری راه اندازی کنند خدمات رسانی خواهیم کرد.

- معاون توسعه اشتغال اجتماع محور بنیاد برکت از ورود بنیاد برکت به 15 هزار روستا و انجام اقدامات اشتغالزایی و خدمات رسانی خبرداد و عنوان کرد: ما تا پایان سال به 20 هزار روستا ورود می کنیم و به روستاییانی که می خواهند کسب و کاری راه اندازی کنند خدمات رسانی خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی نیازی درباره اقدامات بنیاد برکت در راستای توسعه اقتصاد روستاها اظهار کرد: یکی از محورهای توسعه تولید در کشور روستاها هستند و ما هم متناسب با رسالت توانمندسازی، از ظرفیت روستاها برای توسعه استفاده کردیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد روستایی، ادبیات و امکانات و الزامات خاص خودش را دارد، افزود: بنیاد برکت با استفاده از الگوهای اشتغالزایی به دنبال حمایت از طرح های اشتغالزایی در روستاهاست تا افراد توانمند روستایی بتوانند طرح های اقتصادی خود را اجرا کنند.

معاون توسعه اشتغال اجتماع محور بنیاد برکت از ورود این بنیاد به 15 هزار روستا و انجام اقدامات اشتغالزایی و خدمات رسانی خبر داد و عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بنیاد برکت به 20 هزار روستا برای ایجاد کسب و کار تا پایان امسال

ورود بنیاد برکت به 20 هزار روستا برای ایجاد کسب و کار تا پایان امسال