مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 16:502023-10-17اقتصادي

بهره برداری از 1200 مسکن نهضت ملی مسکن آذربایجان شرقی در دهه فجر


مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: یک هزار و 200 واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در دهه فجر امسال در شهر جدید سهند به بهره برداری می رسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فرهاد سعیدی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند، امروز در نشست خبری و در حاشیه نهمین اردوی راویان پیشرفت در شهر جدید سهند که به همت استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار کرد: بیش از 30 همت ارزش پروژه ها در سهند در حال اجراست که فقط 23 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن اجرا می شود.

وی با بیان اینکه پروژه هایی که در شهر جدید اجرا می شود فقط 8 همت زمین از طریق شرکت عمران شهر جدید سهند تامین شده است، گفت: امروزه با کمبود سازه های روبنایی روبه رو هستیم به طوریکه در حال حاضر یک هزار میلیارد تومان پروژه در این شهر اجرا می شود که به طریقی هم کمک به دولت و هم رفع مشکلات قبلی است.

بهره برداری از 1200 واحد مسکونی نهضت ملی در دهه فجر مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با اشاره بر اینکه نظارت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن بسیار مهم است، گفت: مساکن ملی از چند منظر نظارت می شود به طوریکه پیمانکاران اولا از ارزیابی کیفی و با رزومه قوی انتخاب شده اند؛ ثانیا ما پیمانکاران را استعلام بانکی هم کردیم تا هیچ مشکلی نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 1200 مسکن نهضت ملی مسکن آذربایجان شرقی در دهه فجر

بهره برداری از 1200 مسکن نهضت ملی مسکن آذربایجان شرقی در دهه فجر