مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 12:302023-10-22اجتماعي

هدایت 29 درصد دانش آموزان لرستان به سمت رشته های فنی وحرفه ای


29 درصد دانش آموزان به سمت رشته های فنی وحرفه ای و کاردانش در استان هدایت شدند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: 29 درصد دانش آموزان به سمت رشته های فنی وحرفه ای و کاردانش در استان هدایت شدند.

رضا عزتی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه ارتقای سطح آموزش و مهارت دانش آموزان هدف ماست، افزود: دو میلیارد تومان هزینه برگزاری کلاس های فوق برنامه کلاس چهارمی ها بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: همچنین با کمک معلمان پایه دوازدهم روش های نوین آموزشی را در اختیار این دانش آموزان قرار دادیم و خوشبختانه این امر سبب ارتقای دانش آموزان این پایه شد.

عزتی اضافه کرد: امسال استان در قبولی کنکور رشدی شش پله ای داشته و از رتبه 32 به 26 رسیده است و اکثر افرادی که در کنکور رتبه کسب کردند در مدارس دولتی استان مشغول به تحصیل بودند.

وی در خصوص سرویس مدارس استان، گفت: نظارت بر مدارس وظیفه آموزش و پرورش لرستان است اما براساس ماده 18 مابقی موارد برعهده شهرداری هاست و آنها باید جوابگوی سرویس مدارس باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در ادامه از هدایت 29 درصد دانش آموزان به سمت رشته های فنی وحرفه ای و کاردانش در لرستان خبر داد و یادآور شد: تلاش مجموعه آموزش و پرورش لرستان این است که این میزان دانش آموز هدایت شده به رشته های مذکور را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایت 29 درصد دانش آموزان لرستان به سمت رشته های فنی وحرفه ای

هدایت 29 درصد دانش آموزان لرستان به سمت رشته های فنی وحرفه ای