مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 22:502023-10-05سياسي

جهاد تبیین، در مقابل جهاد تزویر غرب قرار گرفته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان در نشست روحانیون کرمانی در سالن اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان، - مدیرعامل بنیاد هدایت کشور گفت: اجرایی سازی موضوع جهاد تبیین توسط امامان جماعات محله در کشور را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد  و گفت: جهاد تبیین هم اکنون در مقابل جهاد تزویر غرب قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان در نشست روحانیون کرمانی در سالن اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان، ضمن اشاره به اهمیت وظایف امامان جماعت محله ها گفت: رفع آسیب های اجتماعی و برقراری عدالت در محله های مختلف از وظایف این قشر تأثیرگذار است.

او نقش و  فعالیت بصیرت مدارانه امامان محله را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: امامان محله می توانند با نزدیکی دل های خود با مردم جامعه، مدل حکمرانی ولایی را در کشور اجرایی کنند.

مدیرعامل بنیاد هدایت کشور در ادامه زمینه سازی برای بحث ظهور را یکی از مهم ترین اهداف امامان محله در سراسر کشور دانست و افزود: می توان با استفاده از ابزار های مختلف، شیرینی حکمرانی ولایی به مردم چشانده شود.

او سپس با تاکید بر ساده زیستی امامان محله تصریح کرد: امامان جماعت محله باید پرچمدار جهاد تبیین در کشور باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین، در مقابل جهاد تزویر غرب قرار گرفته است

جهاد تبیین، در مقابل جهاد تزویر غرب قرار گرفته است