مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-18اجتماعي

دستور رییس جمهور برای توزیع منظم شیر مدارس ابتدایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی فرهادی در آیین افتتاح توزیع شیر بین دانش آموزان مدارس کل کشور که در مدرسه شهید کمندی ناحیه دو بهارستان برگزار شد خطاب به دانش آموزان دبستانی گفت: - معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: رییس جمهور دستور دادند تا برای همه دانش آموزان و کودکان در مدارس ابتدایی، شیر به صورت منظم توزیع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی فرهادی در آیین افتتاح توزیع شیر بین دانش آموزان مدارس کل کشور که در مدرسه شهید کمندی ناحیه دو بهارستان برگزار شد خطاب به دانش آموزان دبستانی گفت: شما دانش آموزان اگر بخواهید قوی باشید و از کشورتان دفاع کنید و اگر بخواهید خوب درس بخوانید باید اول سالم باشید و تنی سالم و قوی داشته باشید.

وی ادامه داد: همان طور که می دانید شیر کامل ترین غذایی است که خدا برای ما انسان ها خلق کرده است.

لذا؛ رییس جمهور دستور دادند تا برای تمام دانش آموزان و کودکان در مدارس ابتدایی، شیر به صورت منظم توزیع شود و شما باید از این شیر استفاده کنید تا توانمندی و سلامت داشته باشید و درس بخوانید.

فرهادی با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت افزود: برای اینکه به تمام قله های سیاسی، اجتماعی، علمی و… دست پیدا کنید، باید درس بخوانید و ما انتظار داریم که از همه امکاناتی که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس جمهور برای توزیع منظم شیر مدارس ابتدایی

دستور رییس جمهور برای توزیع منظم شیر مدارس ابتدایی