مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 10:352023-09-25سياسي

بالندگی انقلاب مرهون مجاهدت جوانانی است که جان خود را فدا کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (دوشنبه 3 مهر ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدا عید آغاز امامت حضرت، - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: سرزندگی و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت جوانانی است که جان شیرین خود را فدا کردند تا خواب شیرین کودکان این کشور بر هم نخورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (دوشنبه 3 مهر ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدا عید آغاز امامت حضرت، ولی عصر (عج) را به تمام مسلمانان و مؤمنان و منتظران ظهور آن حضرت تبریک و تهنیت می گویم.

وی با اشاره به اینکه همچنین فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران را گرامی می دارم و به ارواح طیبه شهدای دفاع مقدس و روح پاک امام شهدا سلام و درود می فرستم، ادامه داد: سرزندگی و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت جوانانی است که جان شیرین خود را فدا کردند تا خواب شیرین کودکان این کشور بر هم نخورد و از زندگی خود گذشتند تا مردم در آرامش و امنیت زندگی کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این انقلاب به مدد رهبری حکیمانه و مبتنی بر خداباوری و مردم باوری بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب و با فداکاری پاک ترین و عزیزترین جوانان این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالندگی انقلاب مرهون مجاهدت جوانانی است که جان خود را فدا کردند

بالندگی انقلاب مرهون مجاهدت جوانانی است که جان خود را فدا کردند