مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 16:152023-10-16فناوري

به روزرسانی آیفون های آکبند با دستگاه بی سیم اپل


اپل، دستگاهی شبیه پَد طراحی کرده است تا جدیدترین به روزرسانی های نرم افزار iOS در آیفون ها را بدون این که از جعبه خارج شده باشد، نصب کند.

- اپل، دستگاهی شبیه پَد طراحی کرده است تا جدیدترین به روزرسانی های نرم افزار iOS در آیفون ها را بدون این که از جعبه خارج شده باشد، نصب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اپل پس از عرضه مدل های سری آیفون 15، با گزارش هایی از داغی بیش از حد این گوشی ها روبرو و مجبور شده است برای حل این مشکل، به روزرسانی iOS 17.

0.

3 را منتشر کرد.

اپل رسما به مشکل داغی بیش از حد اذعان کرده، اما این وضعیت ممکن است باعث شود راهکاری برای جلوگیری از مشکلات مشابه در آینده، عرضه کند.

اپل برای نصب جدیدترین به روزرسانی های iOS در آیفون های جدیدی که هنوز از جعبه خارج نشده اند، یک دستگاه مانند پَد طراحی کرده است.

این امر باعث می شود کاربران بعد از خرید آیفون، مرحله اضافی نصب جدیدترین به روزرسانی نرم افزاری را طی نکنند.

این دستگاه در شرایطی مفید است که کاربران پس از گذشت چند ماه یا بیشتر از آغاز فروش رسمی دستگاهی که با نسخه قدیمی iOS عرضه شده است، آن مدل را خریداری کرده اند.

طبق جزییاتی که توسط مارک گورمان، خبرنگار بلومبرگ ارائه شده است، این دستگاه برای فروش به مصرف کنندگان نیست و اپل آن را در فروشگاه های خود و برای متخصصان نگه خواهد داشت تا جدیدتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به روزرسانی آیفون های آکبند با دستگاه بی سیم اپل

به روزرسانی آیفون های آکبند با دستگاه بی سیم اپل