مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 10:502023-09-29سياسي

اتوبوس های 25 متری در خیابان های تهران


این اتوبوس ها در خط راه آهن به پارک وی نیز می توانند مورد استفاده قرار گیرند که به دلیل سربالایی و نوع جغرافیای خیابان ولیعصر، متروباس ها در مسیر سربالایی توان کمتری در کشش وزن اتوبوس خواهند داشت.

- چند روزی است که شهروندان تهرانی در جنوب و مرکز شهر با اتوبوس های بزرگ و سفید رنگی مواجه شدند که قرار است به زودی وارد ناوگان اتوبوسرانی پایتخت شده و حتی برای کمک به ناوگان حمل و نقل نیز توسعه یابند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدتهاست که شهرداری تهران  توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت را در دستور کار خود قرار داده است و حتی برای اولین بار شورای شهر تهران در راستای پشتیبانی از برنامه های شهرداری تهران در این حوزه، بودجه قابل توجهی برای امسال در نظر گرفت.

همچنین در برنامه های شهرداری همزمان با خرید اتوبوس و واگن به مسئله اورهال تجهیزات توجه ویژه شد تا بلکه عقب ماندگی هایی که در زمینه حمل و نقل  وجود دارد تا حدودی جبران شود.

  در راستای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، شهرداری تهران به دلیل افزایش سرعت کار، تمرکز بیشتری بر اورهال اتوبوس های پایتخت گذاشت؛ بگونه ای که علاوه بر اختصاص بودجه قابل توجه در سال جاری برای تعمیرات اساسی، سهم خوبی نیز از اوراق مشارکت توسعه حمل و نقل عمومی برای بازسازی اتوبوس ها در نظر گرفت که فرآیند نوسازی را تسهیل کرد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوس های 25 متری در خیابان های تهران

اتوبوس های 25 متری در خیابان های تهران