مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 12:002023-10-18بين الملل

بهادری جهرمی: مدعیان حمایت از حقوق بشر تماشاچی جنایت در غزه هستند


نهادهای متولی که ادعای حمایت از صلح و حقوق بشر داشتند، متاسفانه تماشاچی این حجم از درنده خویی و وحشی گری پادگان نظامی رژیم صهیونیستی شدند.

- سخنگوی دولت گفت: نهادهای متولی که ادعای حمایت از صلح و حقوق بشر داشتند، متاسفانه تماشاچی این حجم از درنده خویی و وحشی گری پادگان نظامی رژیم صهیونیستی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با تسلیت کشتار کودکان، زنان و مجروحان بیمارستان المعمدانی غزه، اظهار کرد: متاسفانه ماشین جنگی تا بن دندان مسلح رژیم صهیونیستی کشتار وحشیانه خود را وارد روز یازدهم کرد.

این حمله سبعانه به مناطق غیرنظامی و کودکان یا زنان و عموم مردم همچنان ادامه دارد.

نهادهای متولی که ادعای حمایت از صلح و حقوق بشر داشتند، متاسفانه تماشاچی این حجم از درنده خویی و وحشی گری این پادگان نظامی شدند.

وی افزود: این حجم از کشتار خبرنگاران، کودکان، زنان، حمله به نیروهای امدادی، بیمارستان، مسجد، کلیسا و مدرسه آیا معنای جنایت جنگی ندارد؟ چه اتفاقی باید رخ دهد تا مفهوم و معنای نسل کشی داشته باشد؟ مفهوم جنایت علیه بشریت چیست؟ یعنی برخی از نهادها که ادعای حمایت از حقوق بشر و جنایت علیه بشریت داشتند ده ها سال جهانیان را سرکار گذاشتند؟ .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی: مدعیان حمایت از حقوق بشر تماشاچی جنایت در غزه هستند

بهادری جهرمی: مدعیان حمایت از حقوق بشر تماشاچی جنایت در غزه هستند