مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-17سياسي

اظهارات وزیر خارجه درباره آخرین تحولات منطقه و علمیات طوفان الاقصی


سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: طبق گزارش وزیر خارجه در فراکسیون انقلاب اسلامی، حامیان رژیم صهونیستی به شدت از عملیات طوفان الاقصی شگفت زده شده و امروز نیز به شدت نگران باز شدن جبهه های دیگر است.

- سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: طبق گزارش وزیر خارجه در فراکسیون انقلاب اسلامی، حامیان رژیم صهونیستی به شدت از عملیات طوفان الاقصی شگفت زده شده و امروز نیز به شدت نگران باز شدن جبهه های دیگر است.

تمام جریانات مقاومت در سراسر منطقه نیز با آمادگی کامل تمام سناریوهای ممکن را در دستور کار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل عمویی در تشریح نشست فوق العاده فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: جلسه فوق العاده فراکسیون انقلاب اسلامی با حضور وزیر امور خارجه به منظور بررسی آخرین تحولات منطقه و علمیات طوفان الاقصی تشکیل شد.

وی توضیح داد: در این جلسه آقای امیرعبداللهیان ضمن تشریح آخرین تحولات فلسطین از روز ابتدایی نبرد طوفان الاقصی بیان کرد که براساس آنچه رهبران محور مقاومت مطرح کردند، عملیات با یک طراحی و برنامه ریزی دقیق و از پیش تعیین شده انجام شده و اهداف آن محقق شده است؛ این عملیات بی نظیر پس از 1948 بود که همه سرویس های اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی و ایادی منطقه ای آن را شگفت زده کرده و دیوار یک میلیارد دلاری امنیتی رژیم صهیونیستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات وزیر خارجه درباره آخرین تحولات منطقه و علمیات طوفان الاقصی

اظهارات وزیر خارجه درباره آخرین تحولات منطقه و علمیات طوفان الاقصی