مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 09:052023-09-23بين الملل

کانادا 42 فرد و 21 نهاد دیگر روسیه را تحریم کرد


وزارت خارجه کانادا اعلام کرد که دولت این کشور 42 فرد و 21 نهاد دیگر روسیه را به فهرست تحریم های خود اضافه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از خبرگرازی تاس، بر اساس این اطلاعیه منتشر شده، آنتون کوتیاکوف وزیر کار و حفاظت اجتماعی روسیه، یوگنی پریماکوف جونیور رییس آژانس فدرال روسیه برای کشورهای مشترک المنافع و شهروندان مقیم خارج از کشور و همکاری های بشردوستانه بین المللی و آناتولی تورکونوف رییس پژوهشکده دولتی روابط بین المللی مسکو به فهرست تحریمی کانادا علیه روسیه افزوده شده اند.

همچنین برخی کارشناسان علوم سیاسی مانند فئودور لوکیانوف، آندری کورتونوف و دیمیتری ترنین همراه با افراد دیگری به فهرست تحریم های کانادا علیه روسیه افزوده شده اند.

از جمله نهادهای تحریم شده می توان به پژوهشکده دولتی روابط بین المللی مسکو، مدرسه عالی اقتصاد، جنبش میهن پرستانه نظامی یونرمی، انجمن جغرافیایی روسیه، باشگاه گفت وگوی والدای، کمیته ملی تحقیقات بریکس، جنبش کودکان و جوانان روسیه جنبش اول، روزنامه آنلاین وزگلیاد و روزنامه کومسومولسکایا پراودا اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دولت کانادا پیشتر (27 مرداد) نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که تحریم هایی را علیه 15 شخص و 3 نهاد روسی به اتهام نقض حقوق بشر و حمایت از خشونت علیه منتقدان دولت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانادا 42 فرد و 21 نهاد دیگر روسیه را تحریم کرد

کانادا 42 فرد و 21 نهاد دیگر روسیه را تحریم کرد