مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 18:152023-10-17ورزشي

اجرای 119 برنامه فرهنگی ورزشی در البرز به مناسبت هفته تربیت بدنی


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز برنامه های این اداره را در هفته تربیت بدنی تشریح کرد و گفت: اجرای 119 طرح و برنامه مدنظر قرار دارد.

- بهزاد فروغی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی به جامعه بزرگ ورزش و جوانان، اظهار کرد: در این هفته اداره کل ورزش و جوانان البرز همچون سال های گذشته برنامه های متنوع و متعددی را در جهت گرامیداشت تربیت بدنی تدارک است.

وی با بیان اینکه این هفته فرصت مغتنمی است تا بیش از پیش ذهن و توجه عموم مردم را به موضوع بسیار مهم تربیت بدنی و ورزش جلب کنیم، خاطر نشان کرد: در هفته تربیت بدنی امسال، حدود 119 برنامه فرهنگی ورزشی در سطح استان اجرایی خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه با اشاره به برنامه های ورزشی هفته تربیت بدنی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی در اکثر رشته ها، اجرای همایش های ورزشی، برگزاری دوره های آموزشی داوری و مربیگری، برگزاری همایش های مختلف به ویژه پیاده روی خانوادگی، ورزش صبحگاهی در پارک های استان و .

از جمله برنامه های ورزشی این هفته خواهند بود.

فروغی با بیان اینکه اجرای برنامه های فرهنگی در این هفته پر رنگ خواهد بود، تصریح کرد: گلباران گلزار شهداء، اجرای برنامه های اوقات فراغت، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 119 برنامه فرهنگی ورزشی در البرز به مناسبت هفته تربیت بدنی

اجرای 119 برنامه فرهنگی ورزشی در البرز به مناسبت هفته تربیت بدنی