مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 16:552023-10-14سياسي

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان ثبت و وزارت علوم


تفاهم نامه همکاری های مشترک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور ارتقای دانش مالکیت فکری و حمایت از شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، طی مراسمی با حضور حسن بابایی معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، تفاهم نامه همکاری های مشترک دو دستگاه به منظور ارتقاء دانش مالکیت فکری و حمایت از شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری به امضاء رسید.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این مراسم با بیان اینکه محصولات شرکت های دانش بنیان برای تجاری سازی نیازمند ثبت علائت تجاری، طرح صنعتی و یا ثبت اختراعات هستند گفت: این تفاهم نامه قرار است یک مسیر سبز و ویژه را برای ثبت و حمایت از محصولات دانش بنیان و دانشگاه ها تعریف کند تا بیش از گذشته در اولویت باشند.

بابایی با تأکید بر مزین بودن امسال به شعار رشد تولید و اقدامات مهم سازمان ثبت در تحقق این شعار متناسب با وظایف و مأموریتهای خود، به جلسات متعدد با فعالان شرکتهای دانش بنیان، دانشگاهها و پارک های علم و فناوری اشاره کرد و اظهار داشت: امروز فصل جدیدی در حمایت از این فعالان مابین سازمان ثبت و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان ثبت و وزارت علوم

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان ثبت و وزارت علوم