مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 13:052023-10-12اقتصادي

انتقاد استاندار مرکزی از عملکرد بانک ها در طرح مسکن


برخی از بانک ها در اجرای طرح اقدام ملی مسکن همراهی لازم را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص الائمه ظهر امروز در شورای مسکن استان مرکزی اظهار کرد: یکی از عوامل موثر در تسریع طرح ملی مسکن همکاری خوب بانک ها در پرداخت تسهیلات است، اما متاسفانه با وجود عملکرد خوب بعضی از بانک ها، برخی نیز همکاری ضعیفی در این زمینه دارد.

وی تصریح کرد: امروز همه عوامل پای کار هستند تا طرح ملی مسکن عقب ماندگی قبلی را جبران و کارها را به پیش ببرد، که انتظار می رود بانک ها نیز خود را در این مسیر همراه کنند.

استاندار مرکزی گفت: اقدام به موقع بانک ها می تواند از بروز وقفه در عملیات احداث جلوگیری کند، بر این اساس ضروری است بانک ها در پرداخت وام به متقاضیان طرح اقدام ملی تلاش کنند که همچنین انتظار داریم بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی در ساخت واحدهای مسکونی تلاش بیشتری انجام دهد مخلص الائمه بیان کرد: مسکن با توجه به هزینه های سنگین آن یکی از اصلی ترین نیازهای مردم است که باید همت کنیم هزینه ساخت مسکن کاهش پیدا کرده و سریع تر طرح ها به سرانجام برسند.

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت زمین موجود در بخش های دولتی و خصوصی در داخل شهرها به بهترین شکل ممکن استفاده کرد تا مشکل کمبود زمین برطرف شود، ادامه داد: استفاده از زمین های داخل شهرها، ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد استاندار مرکزی از عملکرد بانک ها در طرح مسکن

انتقاد استاندار مرکزی از عملکرد بانک ها در طرح مسکن