مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 00:552023-09-27بين الملل

خاورمیانه پیشتاز شد


گردشگری بین المللی به روند بهبود پس از بدترین بحران تاریخ خود ادامه داده و به 84 درصد از سطوح قبل از همه گیری کرونا رسیده است.

در این میان، خاورمیانه تنها منطقه با رشد مثبت نسبت به دوران پیش از کروناست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس آخرین داده های منتشرشده از سوی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO)، گردشگری بین المللی به روند بهبود از بدترین بحران در تاریخ خود ادامه داده است؛ زیرا تعداد سفرهای بین المللی بین ژانویه تا جولای 2023 به 84 درصد از سطوح قبل از همه گیری کرونا رسیده است و در این میان، خاورمیانه، اروپا و آفریقا پیشتاز این بهبود در عرصه سفر و گردشگری هستند.

تقاضای گردشگری حتی در مواجهه با چالش های اقتصادی و ژئوپلیتیکی همچنان انعطاف پذیری قابل توجه و بهبود پایدار را نشان می دهد.

گزارش جدید سازمان جهانی گردشگری، بهبود این بخش را در طول سال 2023 تا پایان جولای دنبال کرده است که نشان می دهد: تا پایان جولای 2023 (هفت ماه نخست سال جاری میلادی) سفر گردشگران بین المللی به 84 درصد از سطح قبل از همه گیری رسیده است.

700 میلیون گردشگر بین ژانویه تا جولای 2023 سفرهای بین المللی داشته اند که 43 درصد بیشتر در مقایسه با مدت مشابه در سال 2022 است.

جولای (اوایل تابستان) شلوغ ترین ماه با 145 میلیون مسافر بین المللی بوده که حدود 20 درصد از کل آمار هفت ماهه نخست 2023 را تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاورمیانه پیشتاز شد

خاورمیانه پیشتاز شد