مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-04اقتصادي

بانک ملی، پذیرفته مستأجر امامزاده شاهزاده حسین(ع) است


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با تأکید بر اینکه بانک ملی جزو املاک شاهزاده حسین(ع) شهر همدان است، اعلام کرد: خوشبختانه بانک ملی پذیرفته که مستأجر امامزاده است و مبلغی به حساب دادگستری واریز کرده است.

- ایسنا/همدان رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با تأکید بر اینکه بانک ملی جزو املاک شاهزاده حسین(ع) شهر همدان است، اعلام کرد: خوشبختانه بانک ملی پذیرفته که مستأجر امامزاده است و مبلغی به حساب دادگستری واریز کرده است.

حمید ترکمان چهارشنبه 12 مهر در جمع خبرنگاران، افزود: پرونده تصرف موقوفه شاهزاده حسین(ع) توسط بانک ملی خیلی طولانی شده و هنوز هم کاملاً بسته نشده و در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ وقف در همدان ضعیف شده است، مطرح کرد: تشکیل خیّریه های فراوان موجب شده که مردم بیشتر به این حوزه ها وارد شوند و کمک ‎هایشان را به آنها بپردازند و این کمک ها به حوزه وقف وارد نمی شود.

ترکمان با بیان اینکه امسال دو وقف جدید داشتیم که کارهایشان در حال انجام بوده و هنوز تثبیت نشده است، خاطرنشان کرد: دو موقوفه بزرگ بهاءالملک و تاج ماه خانم در همدان داریم؛ موقوفه بهاءالملک (درمانگاه اعتمادیه) نیت درمانی دارد و قید مکان در وقفنامه اش درج شده و درآمد حاصله باید برای اهالی 32 پارچه آبادی هزینه شود که دو روستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ملی، پذیرفته مستأجر امامزاده شاهزاده حسین(ع) است

بانک ملی، پذیرفته مستأجر امامزاده شاهزاده حسین(ع) است