مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-06ورزشي

برگزاری مسابقات قرآن «برترینِ برترین ها» در قطر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از الرایه، وزارت اوقاف و امور اسلامی قطر از برگزاری دومین دوره مسابقات قرآنی برترینِ برترین ها (اول الاوائل) که بخش بین المللی مسابقات قرآن کریم شیخ جاسم بن محمد بن ثانی به حساب می آید، - وزارت اوقاف قطر اول نوامبر آینده را به عنوان تاریخ برگزاری مسابقات بین المللی قرآنی برترینِ برترین ها تعیین کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از الرایه، وزارت اوقاف و امور اسلامی قطر از برگزاری دومین دوره مسابقات قرآنی برترینِ برترین ها (اول الاوائل) که بخش بین المللی مسابقات قرآن کریم شیخ جاسم بن محمد بن ثانی به حساب می آید، خبر داد.

این مسابقات از اول تا دوازهم نوامبر برگزار خواهد شد.

کمیته برگزاری این مسابقات امروز در بیانیه ای اعلام کرد: 80 نفر از شرکت کنندگان که در مسابقات قرآنی در 26 کشور از چهار قاره جهان مقام اول را کسب کرده اند، برای کسب عنوان برترینِ برترین ها در این مسابقات شرکت خواهند کرد و بالاترین جایزه تاریخ مسابقات بین المللی به مبلغ یک میلیون ریال قطر را به دست خواهند آورد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: مسابقات بین المللی قرآن در مسجد برگزار می شود و شرکت کنندگان برای حفظ کل قرآن کریم همراه با حفظ معانی کلمات قرآن رقابت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات قرآن «برترینِ برترین ها» در قطر

برگزاری مسابقات قرآن «برترینِ برترین ها» در قطر