مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-02اجتماعي

پذیرش 1400 معلم جدید برای خوزستان در آزمون دبیری و هنرآموز


معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از پذیرش 1400 معلم خوزستانی جدید از طریق آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز خبر داد.

- معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد پذیرش 1400 معلم جدید برای خوزستان در آزمون دبیری و هنرآموز ایسنا/خوزستان معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از پذیرش 1400 معلم خوزستانی جدید از طریق آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز خبر داد.

سیدبهروز موسوی بهبید در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با پایان روند برگزاری مصاحبه های تخصصی آزمون دبیری و هنرآموز خوزستان، نتایج مصاحبه ها برای وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش ارسال شده است.

وی ادامه داد: نتایج نهایی از طریق سازمان سنجش به داوطلبان اعلام خواهد شد و پذیرفته شدگان پس از پذیرش نهایی، یک دوره آموزشی را در دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان می گذرانند و سپس در مدارس مشغول به کار می شوند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تعداد پذیرفته شدگان، گفت: در این دوره یک هزار و 400 نفر در آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز در استان خوزستان پذیرفته شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 1400 معلم جدید برای خوزستان در آزمون دبیری و هنرآموز

پذیرش 1400 معلم جدید برای خوزستان در آزمون دبیری و هنرآموز