مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 10:202023-10-11سياسي

ملاقات مردمی مسؤولان قضایی دادگستری استان تهران برگزار شد


معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران در امور حقوق شهروندی و ارتباطات مردمی گفت: مسئولان قضایی دادگستری در برنامه ملاقات مردمی با 202 نفر از مراجعان دیدار و به مسائل و مشکلات مطرح در پرونده های قضایی آنها رسیدگی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، سید مهدی رستگاری با بیان این که ملاقات مردمی به صورت مستمر در دستگاه قضایی برگزار می شود، گفت: مسئولان قضایی دادگستری استان تهران این هفته با بیش از 202 نفر از مراجعان دیدار و ضمن شنیدن مشکلات و درخواست های آن ها، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات مطرح شده و در چارچوب قوانین صادر کردند.

وی افزود: در راستای تاکیدات رییس قوه قضاییه برای ملاقات بی واسطه مسئولان قضایی با مردم، 15 نفر از مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران در برنامه ملاقات مردمی دادگستری استان تهران حضور یافتند و به مدت سه  ساعت در سالن اجتماعات مجتمع قضایی حضرت امام خمینی (ره)، به مشکلات حقوقی و قضایی بیش از 202 نفر از مراجعان رسیدگی کردند.

  معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران درخواست اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری، تخفیف در مجازات ها، تسریع در اجرای احکام صادره و درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط و پابند الکترونیک برای زندانیان را از جمله مهم ترین درخواست های مطرح ‎شده از سوی مراجعان در مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاقات مردمی مسؤولان قضایی دادگستری استان تهران برگزار شد

ملاقات مردمی مسؤولان قضایی دادگستری استان تهران برگزار شد