مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 13:102023-10-10اقتصادي

23 واحد تولیدی راکد استان ایلام احیا شدند


استاندار ایلام از احیا 23 واحد تولیدی راکد استان ایلام در 6 ماهه اول سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام امروز سه شنبه 18 مهر ماه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سالن جلسات شهید ملکشاهی استانداری ایلام گفت: یکی از مهمترین رویکردهای دولت سیزدهم و مدیریت ارشد استان، احیای واحد های راکد و نیمه فعال است و در این راستا نهضت احیای واحد های راکد با همین هدف در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: به همین منظور، هدف گذاری برای احیا 39 واحد راکد و نیمه فعال و همچنین افزایش ظرفیت واحد های تولیدی، طی سال جاری در دستور کار قرار گرفته که در 6 ماهه اول سال جاری تعداد 23 واحد احیا و یا افزایش ظرفیت صورت گرفته است.

 بهرام نیا افزود: از این 23 مورد 8 واحد تولیدی راکد احیا و 15 واحد تولیدی نیز افزایش ظرفیت داشته اند که منجر  به اشتغالزایی 122 نفر شده است، 16 واحد باقیمانده نیز در 6 ماهه دوم سال جاری احیا یا افزایش ظرفیت خواهند داشت.

استاندار ایلام با تأکید بر اینکه به منظور روشنگری و اطلاع رسانی به افکار عمومی، همه طرح ها راستی آزمایی می شوند، ادامه داد: به مدیران اعتماد داریم، در جلسات باید از کلی گویی پرهیز و در کارگروه ها شفاف، گویا و مبرهن، مردم در جریان اقدامات انجام گرفته قرار گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 واحد تولیدی راکد استان ایلام احیا شدند

23 واحد تولیدی راکد استان ایلام احیا شدند