مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 11:422023-10-05اقتصادي

بلاتکلیفی دامداران چراغ پشتان انزلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، چراغ پشتان جزیره کوچکی در شمال شرق مرداب انزلی است که تا پیش از شروع ساخت جاده کنارگذر انزلی، منطقه ناشناخته و بکری بود که جز محله های نزدیک به آن، حتی برای خود مردم انزلی ناشناخته بود.

  چراغ پشتان یک قریه است و جمعیت آن را کشاورزان و دامداران سنتی تشکیل می دهد که بدون هیچ امکاناتی به کشاورزی و بیشتر به دامداری مشغول هستند.

  برخی از دامداران و کشاورزان منطقه چراغ پشتان انزلی که براساس نقشه های موجود در محدوده بستر تالاب انزلی قرار دارد، با مشکل بی برقی مواجهند که شرایط زندگی را برای آنان با چالش مواجه کرده است.

    خبری از کابل کشی و برق دهی نیست زاد صیادان یکی از دامداران این منطقه در گفت وگو با خبرنگار فارس در انزلی با بیان اینکه منطقه چراغ پشتان بندرانزلی یکی از قطب های کشاورزی و دامداری در شهرستان است که بسیاری از ساکنان این منطقه از این راه امرار و معاش می کنند، اظهار کرد: اکثر اهالی این منطقه طی پنج سال گذشته تاکنون از امتیاز برق برخوردار شدند اما تعداد قابل توجه ای از دامداران که در پایین ترین نقطه این محدوده قرار دارند به علت قرار گرفتن در بستر تالاب از داشتن حداقل های انرژی منع شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی دامداران چراغ پشتان انزلی

بلاتکلیفی دامداران چراغ پشتان انزلی