مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 12:452023-10-04سياسي

روایت نماینده ولی فقیه در سمنان از توطئه «افغانستانی هراسی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان پیش از ظهر امروز در جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با حضور استاندار سمنان و جمع کثیری از مهاجران افغانستانی مقیم سمنان در مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) مهمانشهر سمنان، با تبریک هفته وحدت و خجسته میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند، پیامبر اکرم (ص) نسخه درمان همه دردها را به بشر عرضه کرده اند.

وی با اشاره به آیه 9 سوره مبارکه نجم افزود: آیه فَکانَ قَابَ قَوْسَینِ أَوْ أَدْنَی حاکی از آن است که پیامبر اکرم (ص) تا چه حد [به اندازه فاصله دو کمان] به خداوند متعال نزدیک است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه اولین خلقت خداوند، نور پیامبر اکرم (ص) بود، گفت: مقام نورانیت رسول خدا (ص) بسیار بالاتر از خلقت نوری ایشان است؛ به گونه ای که خود آن حضرت می فرمایند خداوند من و علی را 2 هزار سال پیش از خلقت آدم آفرید.

مطیعی ادامه داد: ما از درک مقام نورانیت و قرب الهی پیامبر اکرم (ص) عاجزیم؛ چراکه آنچه خداوند برای خود دارد، یکجا به پیامبر (ص) تفویض کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت نماینده ولی فقیه در سمنان از توطئه «افغانستانی هراسی»

روایت نماینده ولی فقیه در سمنان از توطئه «افغانستانی هراسی»