مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 10:102023-10-17سياسي

ضرورت تعیین تکلیف متهمانی که بیش از یک ماه در بازداشت مانده اند


دادستان تهران به قضات پرونده ها دستور داد تا نسبت به تعیین تکلیف «متهمان حاضر در بازداشتگاه ها با ماندگاری بیش از یک ماه» اقدام کنند.

- دادستان تهران به قضات پرونده ها دستور داد تا نسبت به تعیین تکلیف متهمان حاضر در بازداشتگاه ها با ماندگاری بیش از یک ماه اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، هفتمین جلسه کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی زندانیان تهران در سال جاری، با حضور علی صالحی دادستان تهران، حیات الغیب مدیرکل زندان های استان تهران و معاونین دادستان و سرپرستان نواحی 32 گانه دادسرای تهران، در سالن جلسات دادستانی تهران برگزار شد.

دادستان تهران در این جلسه گفت: در راستای تأکیدات رییس قوه قضاییه درخصوص لزوم اعمال دقت و حساسیت در صدور قرار بازداشت و سایر قرارهای تأمین کیفری، این موضوع باید به صورت روزانه رصد و کنترل شده و قرارهای تأمین صادره و تناسب آن ها می بایست با دقت و حساسیت بررسی شود؛ ضمن اینکه قرار بازداشت موقت لازم است صرفاً در موارد ضرورت و در چارچوب قانون صادر شود.

وی تأکید کرد: همکاران قضایی صرفاً پس از اخذ و جمع آوری دلایل و مستندات مکفی باید نسبت به احضار افراد اقدام کنند تا شخصی بدون دلیل بازداشت نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تعیین تکلیف متهمانی که بیش از یک ماه در بازداشت مانده اند

ضرورت تعیین تکلیف متهمانی که بیش از یک ماه در بازداشت مانده اند