مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 10:452023-10-18سياسي

نگاه سیاسی در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات حاکم نیست


رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان گفت: عده ای از روی شیطنت چنین القا می کنند که نگاه شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها، سیاسی است در حالی که چنین نگاهی در بررسی صلاحیت دواطلبان انتخابات حاکم نیست.

- ایسنا/زنجان رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان گفت: عده ای از روی شیطنت چنین القا می کنند که نگاه شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها، سیاسی است در حالی که چنین نگاهی در بررسی صلاحیت دواطلبان انتخابات حاکم نیست.

محمدجواد محمدی، صبح امروز (26 مهرماه) در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات و اعضای هیئت نظارت استان، اظهار کرد: شورای نگهبان از شاخص های قانونی در بررسی صلاحیت ها کوتاه نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه انسجام و تعامل بین هیئت های اجرایی و نظارت، نیاز انتخابات است، یادآور شد: همه ما در سنگر تحقق مردم سالاری دینی هستیم و بر کسی پوشیده نیست که امسال برگزاری انتخابات از اهمیت بسزایی برخوردار است.

این مسئول به راهبردهای رهبر معظم انقلاب در خصوص برگزاری انتخابات در ابتدای سال جاری اشاره کرد و گفت: همه ما موظف به تحقق این راهبردها هستیم.

رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان با بیان اینکه شورای نگهبان در مؤلفه سلامت انتخابات نقش اصلی را دارد، گفت: برای تحقق این راهبرد، سه هزار و 500 نفر در شبکه نظارت استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه سیاسی در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات حاکم نیست

نگاه سیاسی در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات حاکم نیست