مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-09سياسي

نگهداری سالمندان «منع پذیرش شده» در مراکز شهرداری


رییس سازمان خدمات و مشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران گفت: قشر سالمند که دچار اعتیاد شده و بی خانمان در سطح شهر رها و منع پذیرش هستند در مراکز شهرداری درمان و نگهداری می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، احمد احمدی صدر، رییس سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در برنامه گفتگوی اجتماعی در مورد نقش سالمندان و مشکلات سالمندی بیان داشت: گروهی از سالمندان در کشور وجود دارند که به دلیل بزه های اجتماعی دچار اعتیاد شده و لقب معتاد متجاهر داشته و بنا به قانون باید در مراکز درمان اعتیاد نگهداری شوند ولی متاسفانه هیچ نهادی آنها را نمی پذیرد به همین جهت مراکز درمان برای اقشار منع پذیرش شده توسط شهرداری راه اندازی شده است.

وی افزود: در این مرکز به قشر منع پذیرش شده اعم از بیماران زخم باز، معتادین متجاهر بانو، معلولین اعصاب و روان و … خدمات صد در صد کامل و رایگان از جمله خدمات پزشکی، سم زدایی، بازگشت، حمایت از خانواده، صیانت پس از خروج به این عزیزان ارائه می شود.

احمدی صدر تصریح کرد: سالمندان بهبود یافته نیز باستی در مراکز نگهداری از سالمندان بهزیستی مستقر بشوند ولی علیرغم مکاتبات زیاد انجام شده، تا امروز این اتفاق نیفتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگهداری سالمندان «منع پذیرش شده» در مراکز شهرداری

نگهداری سالمندان «منع پذیرش شده» در مراکز شهرداری