مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 05:452023-10-17ورزشي

سرمایه گذاری بر روی پایه ها مهم تر از قهرمانی است


درخواستی که از باشگاه ها داشتیم توجه به بحث آکادمی بود و نگاه ما به کشتی به صورت مقطعی نباشد حتی اگر موفق به کسب عنوان قهرمانی شوند، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مصطفی میرزایی، رییس هیات کشتی استان اصفهان در نشست خبری با موضوع برگزاری مسابقات جشنواره پهلوان های کوچک که شامگاه دوشنبه 24 مهر ماه در خانه کشتی تجدد برگزار شد، اظهار داشت: باشگاه های سپاهان، پادمایدک و ایزی پایپ با تیم داری در رشته کشتی به رشد و پیشرفت آن کمک خواهند کرد.

وی افزود: درخواستی که از این باشگاه ها داشتیم توجه به بحث آکادمی بود و نگاه ما به کشتی به صورت مقطعی نباشد حتی اگر موفق به کسب عنوان قهرمانی شوند، با سرمایه گذاری بر روی رده های پایه در آینده می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

میرزایی تصریح کرد: سیاست هیات رییسه این است که بومی گرایی در کشتی اصفهان در اولویت باشد و با همین رویکرد در لیگ دسته یک رده های سنی نوجوانان تا امید در دو بخش آزاد و فرنگی شرکت کردیم.

رییس هیات کشتی استان اصفهان گفت: در سال 98 در جایگاه چهارم ایران قرار گرفتیم، در سال 1401 در میان 10 تیم برتر کشور قرار گرفتیم، در شهرستان ها آمار متفاوتی داریم، لنجان در کشتی فرنگی دوم است، در کشتی آزاد شهرستان های گلپایگان و کاشان در رده های دوم و سوم حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری بر روی پایه ها مهم تر از قهرمانی است

سرمایه گذاری بر روی پایه ها مهم تر از قهرمانی است