مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 15:402023-10-02سياسي

شهردار کوکند ازبکستان میهمان ملایر می شود


شهردار ملایر به جایگاه ویژه گردشگری این شهر اشاره کرد و گفت: بحث خواهر خواندگی ملایر با شهر کوکند ازبکستان بسیار موضوع جدی و حیاتی است.

- ایسنا/همدان شهردار ملایر به جایگاه ویژه گردشگری این شهر اشاره کرد و گفت: بحث خواهر خواندگی ملایر با شهر کوکند ازبکستان بسیار موضوع جدی و حیاتی است.

مجید فرجی دوشنبه 10 مهر در جلسه شورای اداری شهرستان ملایر، خواهرخواندگی شهر ملایر و کوکند ازبکستان را سرآغاز جذب گردشگر از خارج از کشور عنوان کرد و افزود: باید ظرفیت ها و پتانسیل ملایر به جهانیان معرفی شود به همین منظور طی سه ماه آینده میزبان شهردار کوکند ازبکستان هستیم.

وی با بیان اینکه طی یک سال گذشته شهر ملایر به عنوان نگین گردشگری در غرب کشور معرفی شده و به واسطه برگزاری جشنواره های مختلف از جمله جشنواره ملی مبل منبت توانستیم در کشور معرفی بشویم، اظهار کرد: در مهرماه نیز شاهد برگزاری جشنواره هایی چون ترشیجات و شوریجات سامن، جشنواره آلبالوی شهر زنگنه، شیره پزی از ناوله و جشنواره گردو و بادام روستای علی آباد هستیم که به واسطه حضور گردشگران سبب رونق اقتصادی منطقه شده اند.

شهردار ملایر در رابطه با ابر پروژه مینی ورلد خاطرنشان کرد: در حال حاضر 35 پیمانکار به طور همزمان بر روی این پروژه کلیدی مشغول به کار هستند و در انتهای سال جاری به طور کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار کوکند ازبکستان میهمان ملایر می شود

شهردار کوکند ازبکستان میهمان ملایر می شود