مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-15ورزشي

بالغ بر 15 هزار نوجوان تهرانی در طرح «اردو بازی» شرکت کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،  حمیدرضا خونویی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به استقبال نوجوانان از طرح «اردو بازی» از ادامه دار بودن این برنامه در فصل پاییز خبر داد و گفت: - بالغ بر 15 هزار نوجوان تهرانی در طرح اردو بازی شرکت کردند به دنبال حمایت فرهنگسرا ها از گروه های فرهنگی و مساجد محلات شهر تهران در پذیرش نوجوانان جهت حضور در اردو های شهری، بالغ بر 15 هزار نوجوان تهرانی در این طرح شرکت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،  حمیدرضا خونویی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به استقبال نوجوانان از طرح اردو بازی از ادامه دار بودن این برنامه در فصل پاییز خبر داد و گفت: بالغ بر 15 هزار نوجوان دختر و پسر در فاز نخست از امکانات اردو بازی در قالب تور های نیم روزه و یک روزه 7 فرهنگسرای شهر تهران استفاده کردند.

این اردو ها شامل برنامه های تفریحی و فرهنگی است و هدف از برگزاری آن ارتقا مهارت های اجتماعی و بهبود کیفیت زیست نوجوانان در بستر جامعه خواهد بود.

وی افزود: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تلاش کرده است با برپایی اردو های شهری، فرصتی را فراهم کند تا نوجوانان ضمن رویارویی با چالش های مختلف، نگاه خود را وسعت داده و با شناخت دقیق تر از خود، مسیر بهتری را انتخاب ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالغ بر 15 هزار نوجوان تهرانی در طرح «اردو بازی» شرکت کردند

بالغ بر 15 هزار نوجوان تهرانی در طرح «اردو بازی» شرکت کردند