مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-06سياسي

مطالبات گندم کاران زودتر پرداخت شود


هنوز بخشی از مطالبات گندم کاران پرداخت نشده و باید این مطالبات زودتر پرداخت شود.

- ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد گفت: هنوز بخشی از مطالبات گندم کاران پرداخت نشده و باید این مطالبات زودتر پرداخت شود.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی امروز جمعه 14 مهرماه با اشاره به اینکه ذخایر غذایی ما مرتبط با فعالیت روستاییان و عشایر است، اظهار کرد: محصولات باغی، زراعی، گوشت و فرآورده های خام دامی توسط کشاورزان و دامداران تولید می شود، بنابراین باید به آن توجه ویژه ای شود وی افزود: در سال جاری بخشی از مطالبات گندم کاران توسط دولت پرداخت شده و مقداری باقی مانده که باید زودتر پرداخت شود چرا که کشاورزان برای انجام کشت پاییزه به این پول نیاز دارند.

حجت الاسلام نوری به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و ادامه داد: از نیروی انتظامی به دلیل ایجاد امنیت در داخل کشور و مرزها قدردانی می کنیم.

وی تاکید کرد: امنیت یکی از نیازهای اصلی و اساسی هر جامعه ای است اما برخی از نفوذی ها، شکست خوردگان و نظام استکباری به دنبال آن هستند تا امنیت موجود در کشور ما را بر هم زنند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به هفته وقف نیز بیان کرد: یکی از قوانین مترقی در کشور وقف است، وقف باقیات صالحات است و وقف صدقه جاریه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات گندم کاران زودتر پرداخت شود

مطالبات گندم کاران زودتر پرداخت شود