مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 09:402023-10-15اقتصادي

مسکن ضروری ترین نیاز مددجویان زنجانی است


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: براساس آمارهای موجود 81 درصد از تعهدات کمیته امداد در حوزه ودیعه مسکن محقق شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: براساس آمارهای موجود 81 درصد از تعهدات کمیته امداد در حوزه ودیعه مسکن محقق شده است.

روح اله صالحی صبح امروز (23 مهرماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه یکی از اولویت های کمیته امداد تامین مسکن مناسب برای مددجویان تحت حمایت است، اظهار کرد: با همین رویکرد کمیته امداد در حوزه ارائه خدمات ودیعه مسکن رتبه چهارم کشوری را کسب کرده و 81 درصد از تعهدات کمیته امداد در این بخش محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات مسکن ارائه شده به خانوارهای تحت حمایت این نهاد با رویکرد توانمندسازی جامعه هدف انجام می شود، گفت: خدمات کمیته امداد در بخش مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد به منظور اثربخش شدن سایر خدمات و بر اساس نیازسنجی انجام شده به جامعه هدف ارائه می شود.

صالحی افزود:خدمات مسکن کمیته امداد استان زنجان در قالب تعمیرات جزیی و کلی، اخذ انشعاب آب، برق، گاز و همچنین بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ضمن بیان سیاست های کمیته امداد این استان در خصوص تأمین مسکن مددجویان تحت حمایت در سال جاری، مسکن را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن ضروری ترین نیاز مددجویان زنجانی است

مسکن ضروری ترین نیاز مددجویان زنجانی است